Πέμπτη 18 Μαΐου 2023

Ο κοιμήσης...

   Τραγωδία τα Τέμπη... Επίκαιρο!...  Εγώ προσωπικά και όλοι μας ευχαριστούμε τον ΓΔ Βέργο που διαφύλαξε την ωραία φυλλάδα του δημοτικού του αείμνηστου πατέρα του... Να που οι οκνηροι τα καταφέρουν πάντοτε και κάνουν την καταστροφή... 
Και από αυτό θυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια...
Τότε στο σπίτι μας πέντε παιδιά κοιμόμαστε στρωματσάδα!..
.Η  μάνα μου πριν ξημερώσει μας ξύπναγε για να πάμε στίς  δουλειές.
 Όταν δεν ξυπνάγαμε να σηκωθούμε γρήγορα πέταγε τα σκεπάσματα και με το ξύλινο κανάτι μας έριχνε νερό στο κεφάλι...
Στα γεράματα της   που ήταν εδω στην Αθήνα μαζί μας στην κουβέντα της είπα:
Μάνα δεν μας άφηνες, δεν είχαμε στασιό πουθενά, σαν παιδιά αυτά μας έκανες...
Η απάντηση της:
Τι λές Γιαννίκο μου, τι λές παιδάκι μου που έκανα εγώ αυτά που λές εσύ...
Ναι ρε μάνα αυτά μας έκανες...
Τότε η μάνα μου άλλαξε όψη και μου λέει¨:
Ναι ρε καλά σου έκανα...
 Αν σε άφηνα... θα γινόσουνα κοιμισμένος, κοιμήσης, θα κοιμοσουνα και μέχρι τώρα....
Θα  ήσουνα άνθρωπος πιά...
Τι θα ήσουνα???... 
Ο Θεός ας τίς αναπαύσει τις μανάδες μας που τότε μας ξυπνάγανε και γίναμε άνθρωποι...
Τις θαυμάζουμε, τις ευγνωμονούμε!...   

Γιάννης Στ Βέργος (gortynios.isv)
 18/05/2023   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου