Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Η ξενιτιά. [δημοτικό τραγούδι]

Θέλω να πα στην ξενιτιά να κάμω τριάντα ημέρες
και η ξενιτιά με γέλασε και κάνω τριάντα χρόνους.
Περικαλώ σε, ξενιτιά, αρρώστια μη μου δώσεις.
Η αρρώστια θέλει πάπλωμα, θέλει παχύ στρωσίδι,
θέλει μανούλας γόνατα, θέλ' αδερφής αγκάλες,
θέλει πρώτες ξαδέρφισσες να κάθονται κοντά σου,
θέλει και σπίτι να είν' πλατύ, να στρώνει, να ξιστρώνει.
Όσο 'χει ο ξένος την υγειά, ούλοι τον αγαπάνε.
Μα 'ρθε καιρός κι αρρώστησε βαριά για να πεθάνει· 
κι ο ξένος αναστέναξε και η γης αναταράχτη:
— Να είχα νερ' απ' τον τόπο μου και μήλ' απ' τη μηλιά μου,
σταφύλι ροδοστάφυλο απ' την κληματαριά μου.

Κάνε κλικ με τον δείκτη επάνω να ακούσεις την μουσική

1. ΤΑΞΕ ΜΑΝΟΥΛΑ ΤΑΜΑΤΑ.wmv

2.Ξενητεμένο μου πουλί
3.Πανάθεμά σε ξενητειά
4. http://www.youtube.com/watch?v=qcXpc9F7oD0


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου