Πέμπτη 21 Απριλίου 2022

Τα τότε...τα ωραία...

https://www.servou.gr/2013-06-23-10-30-27/grafipatrioton/144-efd/3461-ta-tote-tapalia-ta-oraia- 2Ο χρήστης Γιάννης Βέργος κοινοποίησε μια παράθεση. 19 Απριλίου στις 9:56 π.μ. · Κοινοποιήθηκε στους εξής: Δημόσια Η τσούπα σαν το έμαθε βαριά της κακοφάνει, βουβός αναστεναγμός, σφίξιμο στην καρδιά την πιάνει. Όμως δεν είχε άλλη επιλογή, τί να κάνει; Κρυφά κάνει την προσευχή της, στην τρανή βρύση στην Αγία Παρασκευή, με τις γίδες στο βουνό που πηγαίνει να τις βοσκήσει και αυτά τα λόγια λέει: - "Γλίτωσέ με Αγία μου Παρασκευή, από την κακιά μητριά μου και από την κακιά την ώρα. Άνοιξε τα ματάκια μου, το τί να κάνω η δόλια τώρα;... Ποιο δρόμο για να πάρω;.. Άλλο συμβουλάτορα, προστάτη, από σε δεν έχω. Τα τότε...τα παλιά...τα ωραία https://www.servou.gr/2013-06-23-10-30-27/grafipatrioton/144-efd/3461-ta-tote-ta-palia-ta-oraia-2 SERVOU.GR Τα τότε...τα παλιά...τα ωραία Σέρβου Αρκαδίας 2 σχόλια Γιάννης Βέργος Η εκκλησία της Αγίας Παρασκευής στο Χωριό μας Σέρβου Γορτυνίας Αρκαδίας που είναι στην τρανή βρύση στο έμπα ( στην είσοδο) του χωριού είναι θαυματουργή!... Πολλοί προσευχήθηκαν (προσευχηθήκαμε) εκεί, ιερείς και λαϊκοί, νέες και νέοι, γέροι και παιδιά,… Δείτε περισσότερα Απάντηση1 ημ.Τροποποιήθηκε Γιάννης Βέργος Αυτή ήταν η τότε τσιουπίτσα που η Αγία Παρασκευή εισάκουσε την προσευχή της...Έκανε οικογένεια!... Η Αγία Παρασκευή την κάλεσε στους Ουρανούς γερόντησσα με τα λογικά της στα 97 της χρόνια!... Είναι η Κων/να (Ντίνα) Αθ Σχίζα του Κακού) γυναίκα του Σταύρου Διον. Βέργου (γονείς μου) Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα και άτομα που στέκονται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου