Σάββατο 21 Μαΐου 2022

Οι μέλισσες

Πριν λίγα χρόνια είχα επισκεφτεί με το ΚΑΠΥ τα ιστορικά οχυρά του Ρούπελ και την πόλη των Σερρών. Στην κεντρική πλατεία σε ένα παγκάκι καθόταν ένας κύριος μόνος του, τον χαιρέτησα και κάθισα.... Μιλούσε Ελληνικά στην συζήτηση μου είπε: Εσείς οι Έλληνες είσαστε λίγο πολύ τεμπέληδες.... Μου κακοφάνηκε και του είπα: Και εσύ μαζί... Μου απάντησε: Όχι-όχι... Τον ρώτησα, γιατί μας λές τεμπέληδες?.... Διότι: Για εσάς έπρεπε να δουλεύουν μόνο οι μέλισσες....Αλλά και εκεί είσαστε τεμπέληδες.... Έχετε μιά χώρα, με χώμα νερό και ήλιο και όλο τον χρόνο η φύση είναι ανθισμένη!...Τι άλλο θέλετε από τον Θεό?.... Τι άλλο να σας χαρίσει?... Γιατί το να σας χαρίσει και όχι να μας χαρίσει... Εσείς Έλληνας είσαι, έχεις πολλά μελίσσια?... Όχι-όχι, δεν είμαι Έλληνας .... Εεε τότε ποιός είσαστε και μιλάτε πολύ καλά Ελληνικά?.... Αγαπάω και θαυμάζω το τόπο σας και τον Ελληνικό πολιτισμό!... Εγώ είμαι Γερμανός Ιστορικός-αρχαιολόγος καθηγητής πανεπιστημίου στην Γερμανία, διδάσκω αρχαιολογία και την Αρχαία Ελληνική γλώσσα..... Εγώ για λίγο μούγκωσα.... Επισκέπτομαι τακτικά την Ελλάδα και μελετάω την ιστορία της και την αρχαιολογία της, από άκρου εις άκρον.... Από την Κρήτη, Ταίναρον, Γόρτυνα, Δελφούς, Δωδώνη, Πύθιο... Τον χαιρέτησα με σεβασμό κ θαυμασμό και έφυγα προβληματισμένος.... Σκέφτηκα - σκέφτηκα... Και είχε δίκιο για τον χαρακτηρισμό του.... Πράγματι, αν είχαμε και έχουμε μυαλό, για εμάς τους Έλληνες πρέπει να δουλεύουνε περισσότερο και οι μέλισσες!....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου