Τετάρτη 19 Ιουλίου 2023

Το ρασάκι...

 Κάθε χρόνο τα ίδια Παντελάκι μου τα ίδια Παντελή μου...
Φωτιές καίνε τα δάση και τις καλλιέργειες....
Και καίγεται και η καρδιά μας....
Δεν παίρνουν ένα γέρο τσοπάνο να τους συμβουλέψει, πως προστατεύουν τα δάση και σβήνουν τις φωτιές..
.Όλοι αυτοί είναι για το γυαλί της τηλεόρασης....
Αλλά.....
Ένας παππούλης στο χωριό που συμβούλευε την νύφη του...
Αυτή του είπε:
-Φάγε το ψωμάκι σου και σιώπα μη μιλάς εσύ... Δεν ξέρεις....
Ο παππούλης σιώπασε δεν μιλούσε, ούτε συμβούλευε πιά...
Καθότανε με το ρασάκι του στην αυλή ξαπλωμένος, πότε στον ήλιο, πότε στον ίσκιο....
_Το γουρούνι στην αυλή ξέφυγε και έφαγε τα κλωσόπουλα....
-Τότε η νύφη κλαίγοντας είπε στο παππούλη :
-Παππούλη τα έβλεπες...Δεν έβαζες μια φωνή να γλιτώσουν τα κοτόπουλα....
Και ο παππούλης είπε:
-Κόρη μου, μου είπες να μή μιλάω...Δεν ξέρω... Αυτό έκανα...Άλλο εγώ δεν ξέρω....
Ένα όμως έμαθα τόσων χρονών που είμαι κόρη μου και ξέρω ότι....
"Το ότι τραβάει το κορμί μας....Η κεφαλή μας φταίει..."
Τώρα κόρη μου....
 "Θελές τα και παθές τα"
 (Τα ήθελες και τα έπαθες)
"Τα χυμένα μαζεμένα δεν γίνονται..."

Γιάννης Στ Βέργος (gortynios.isv)
Περιστέρι 18/07/2023

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου