Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2023

Ο Κοινωνικός αποκλεισμός

Γιάννης Βέργος
Τηλέφωνα και ενδιαφέρον για την γιαγιούλα κανένα....
Αν ήταν στα νιάτα της και να φαινότανε από λίγο-λίγο και το κάτι. προσφορά για ότι και ότι, μεγάλη!... Αυτή είναι η κατάντια της ζωής... Και η συμπεριφορά της κοινωνίας.... .

Αναδημοσίευση f/b ....ΜΕ ΛΕΝΕ ΕΛΕΝΗ..!

-- Ειμαι μεγάλη,καί αρωστη! Μένω σέ ενα στενό υγρό υπόγειο, στόν φωταγωγό, επάνω στήν αποχέτευση, καί μυρίζει υγρασία καί μούχλα! Δέν εχω ουτε συγγενείς, ουτε φίλους! Ζητιανεύω γιά νά ζήσω, γιατί δέν εχω σύνταξη! Μού εχουνε κόψει τό ρεύμα,καί ανάβω τό λυχνάρι! Ειμαι καί λίγο κουτσή, καί βλέπω μόνο από τό ενα μάτι! Παρέα εχω μόνο τά ποντίκια!!
- Πλήττω από μοναξιά! Εχω ανάγκη νά μιλήσω μέ ανθρωπο, νά ακούσω, μία καλημέρα, αλλά ολοι μέ αποφεύγουν! Ζητάω κάποιον νά μέ συνοδεύσει στό απέναντι πάρκο,νά χαρώ λίγο τόν ηλιο, αλλά κανένας δέν μέ βοηθάει!!
-Εχω τό χέρι μου στό τηλέφωνο 210-...... καί περιμένω, οποιος μέ λυπάται, νά μού τηλεφωνήσει!!!!
---- Αυτή η αγγελία εδημοσιεύτηκε σέ ημερήσια εφημερίδα! Καί η Ελένη περίμενε κάποιον ...ανθρωπο νά τίς τηλεφωνήσει!!
--Καί πόσα τηλέφωνήματα ελαβες Ελένη; τήν ρώτησα!
--Καί τί συμπέρασμα, εβγαλες;
-- Κανένα,παιδί μου, μού λέει, καί ειμαι πολύ απαγοητευμένη! Μόνο η πρόνοια, μέ επήρε,καί μού ειπε οτι πρέπει, νά πάω εκεί νά κάνω αιτηση!!
- Καί τί εμπνευση, ητανε,αυτή κυρία Ψευτο-Ελένη; Πώς σού ηρθε νά κάνεις αυτή τήν φάρσα, εσύ ενας δίμετρος κορίτσαρος ,μιά νέα πανέμορφη κοπέλα, οικονομικά ανεξάρτητη, μέ τό ωραίο πολυτελές τριάρι σου,μέ τούς πολλούς φίλους σου,τίς τόσες παρέες σου μέ τό ωραίο αυτοκίνητό σου,καί τά πολλά ταξίδια σου;;
-Τό εκανα, γιά δοκιμή κύριε,, διότι δέν ηθελα νέ ξέρει κανένας, ποίος κρύβεται,πίσω από ....τήν Ελένη !
-- Δέν σού ειπα καί τό αλλο, γράφω τήν διατριβή μου,στό Πανεπιστήμιο, μέ θέμα:
Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ.
Αυτά μού ειπε καί εφυγε,η ψευτο-Ελένη !
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Η. ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου