Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023

Το Θαύμα

Αυτό είναι θαύμα και αντίθαυμα, παράδοξο, παράξενο μεγάλο!...Θαύμα πιο τρανό, πιο μεγάλο, θαυμαστό και από τα θαύματα του Χριστού μας,. " τα δύο ψάρια , τους πέντε άρτους, και το νερό που έγινε κρασί!..."
Αυτά έγιναν μία φορά και δεν ξανά έγιναν.... Ο Έλληνας ζει χωρίς τα απαραίτητα κάθε μέρα ολοχρονικώς!... Και η Ελλάδα μας Αιώνια!... Πως ζει?...
Είναι, ή δεν είναι και το μεγαλύτερο Θαύμα?...
Γιάννης Στ. Βέργος (gortynios.isv)
Περιστέρι 30/11/2023
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ...
Πείτε μου φίλοι μου
πως γίνεται αυτό
να ζει ο Έλληνας
μ’ ένα άθλιο μισθό ;
Μέρα και νύχτα στη δουλειά
κι’ αυτό να φτάνει
να βάζει μόνο
λίγο γαύρο στο τηγάνι .
Όλοι να τον κοιτάνε
εις τις τσέπες
ΟΤΕ ΕΦΟΡΙΑ ΔΕΗ ΕΥΔΑΠ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
μα και οι κλέφτες .
Μ’ απόγνωση να ζει
κάθε στιγμή
με μόνη σίγουρη
την πείνα στη ζωή .
Το μέλλον του
να είναι ζοφερό
χωρίς δουλειά ασφάλεια
σύνταξη φάρμακα γιατρό .
Και να του λένε οι ταγοί
καθημερνά
να βάζει πιο πολύ στην τσέπη του
το χέρι του βαθειά .
Πείτε μου φίλοι μου
πως γίνεται αυτό
να ζει ακόμη ο Έλληνας ;
Στο θαύμα προσκυνώ!!!
ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΒΟΥΡΗΣ
( από την σειρά ποιημάτων μου
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου