Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024

Απειλή - Εκβιασμός...

Ο εκβιασμός είναι πράξη εξαναγκασμού που χρησιμοποιεί κυρίως την απειλή και την ψυχολογική πίεση, ακόμη και σωματική, για την τέλεση συγκεκριμένων πράξεων. Συνήθως παράτυπων, παρανόμων,(ενεργειών και πράξεων), προς εξυπηρέτηση αλλότριων συμφερόντων... Κανένας δεν απειλείται κανένας δεν εκβιάζεται, εάν δεν έχει λερωμένο την φωλιά του. ... Εάν δεν τον έχουνε στο χέρι.... Και ειδικότερα δημόσιος υπάλληλος που κάνει τίμια την δουλειά του!... Ευτυχώς το Ελληνικό Σύνταγμα του προστατεύει την υπαλληλική του υπόσταση έκτός αν πέσει σε ποινικά παραπτώματα... Επομένως εκβιασμός και παρεμβάσεις στην άσκηση καθηκόντων δεν υπάρχει, εάν ο καθένας δεν το επιτρέψει.... Υπήρξα διευθυντής τράπεζας... Οι ευθύνες και παγίδες πολλές και οι προκλήσεις πάμπολλες.... Τιμή, ήθος, εργατικότητα, ακεραιότητα χαρακτήρα, αλώβητος, για να τις ξεπεράσεις .... Σε μια περίπτωση που ήταν να χορηγήσω ένα επιχειρηματικό δάνειο, το δάνειο εγκεκριμένο από το συμβούλιο του καταστήματος, έτοιμο να υπογραφούν οι συμβάσεις, να γίνει η εκταμίευση του. Για κάποιους προσωπικούς ΄λόγους, εκτάκτως απουσίασε ο υποδ/τής και προϊστάμενος του τμήματος δανείων, ο οποίος έπρεπε να συνυπογράψει την σύμβαση του δανείου... Καθυστερήσαμε για λίγες ημέρες.... Τότε δέχτηκα τηλέφωνο από κάποιο τότε νομάρχη ( που ίσως έκανε τον νομάρχη). Του είπα: Κύριε νομάρχα αυτά που μου λές μου τα στέλνεις στο Φαξ. Δεν πιστεύω ούτε σε σας ούτε όπως λέτε είναι και επιθυμία και άλλων παραγόντων... Εγώ φαντάζουμε ότι είναι κάποιος που μου τηλεφωνεί απο το διπλανό περίπτερο.... Τώρα με την παρέμβασή σας στον φίλο σας επιχειρηματία του κάνατε ζημιά.... Εγώ θα εξετάσω πάλι αυτή την περίπτωση του δανείου μήπως έχω κάπου κάνει και λάθος...Όπως ήταν φυσικό δεν έκανε το λάθος να μου στείλει Φαξ.... Ο επιχειρηματίας άξιζε να πάρει δάνειο και του χορηγήσαμε και το εξόφλησε στην ώρα του... Εγώ στα τριάντα τρία (33) χρόνια υπηρεσίας μου τραπεζικός, δεν είχα, ή ένεκα του χαρακτήρα μου δεν επέτρεψα και κανένας δεν μου έκανε παράνομη παρέμβαση στην δουλειά μου..... Όσοι εκβιάζονται νομίζω πως το θέλουν.... Συμμετέχουν στον εκβιασμό τους... Εκβιασμός και υποχώρηση σε τέλεση παράνομης πράξης, μπορεί να υπάρξει δικαιολογία μόνο για να σώσει κάποιος την ζωή του παιδιού του και για τίποτε άλλο.... Όταν ο χαρακτήρας του ανθρώπου είναι ηθικός, και ολιγαρκείς, λιτοδίαιτος, δεν εκβιάζεται.... Δεν γίνεται υποχείριο κανενός... Δεν έχει φοβίες - εφιάλτες και κοιμάται ήρεμος σε τρία λεπτά!...

Γιάννης Στ. Βέργοςn (gortynios.isv ) Περιστέρι 28/2/2024

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου