Τρίτη 19 Μαρτίου 2024

Παιδεραστία ή συκοφαντία;...

 Αθώος στον εκβιασμό... Η πρόταση της κ Εισαγγελέως.  
Λένε η κυρία εισαγγελεύς είναι άριστη στην νομική επιστήμη, και στο ήθος.
Εγώ δεν είμαι ειδικός περί αυτών...
Όμως μου δόθηκε η αφορμή να θυμηθώ αυτά που έλεγε και συμβούλευε την τότε κακιά εποχή ο αγράμματος αλλά σοφός παππούλης μου:
- Καθήστε φρόνημα, προσπαθήστε να γλυκομιλάτε και να δίνετε ένα κομμάτι ψωμί σε όλους, για να έχετε φίλους, για μη σας συκοφαντήσουν...
Στο πλέγμα του σφαλαγγιού ( στον ιστό της αράχνης) μόνο τα μικρά ζούδια-ζωύφια πιάνονται τα μεγάλα τον τρυπάνε και φεύγουν....
Έχεις Χαμοθεό?..
Άμα έχεις τον χαμοθεό!...
Έχεις και τον Θεό και όλους τους Αγίους δίπλα σου!...
Τους Αγγέλους!...Μαζί και τα εξαπτέρυγα!...
Να σε γλιτώσουν!....
Και σε γλιτώνουν!...
Αυτά έλεγε και έμειναν ό αείμνηστος παππούς μου....
(<<Φοβού τας διαβολάς καν ψευδείς ώσιν...>>Ισοκράτης προς Δημόνικο )
 Να φοβάσαι τις συκοφαντίες ακόμα και αν είναι ψεύτικες....  



Γιάννης Στ. Βέργος (gortynios.isv)
Περιστέρι 19/3/2024 

Σημ:--Χαμοθεός!... Είναι ο θεός που είναι εδώ χάμου στην Γη.
Ο ισχυρός πολιτικός, οικονομικός, παράγοντας,, ο άνθρωπος που επηρεάζει καταστάσεις και πολιτικές... Ρυθμίζει τις πολιτικές καταστάσεις και τις αποφάσεις των νόμων κατά το δοκούν ( την  επιθυμία του)...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου